نمایندگی آیفون تصویری22794286 تعمیر ایفون تکنما

نمایندگی تعمیرات اف اف مارک،کوماکس،تابا،تکنما،آلدو نمایندگی ifon tamir iphone video door commax-Taknama

نمایندگی آیفون تصویری22794286 تعمیر ایفون تکنما

نمایندگی تعمیرات اف اف مارک،کوماکس،تابا،تکنما،آلدو نمایندگی ifon tamir iphone video door commax-Taknama

نمایندگی آیفون تصویری22794286 تعمیر ایفون تکنما

اولین نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات ایفون با داشتن تعمیرگاه آیفون مجهز و یا سابقه درخشان در بازار تهران در زمینه فروش آیفون تصویری و تعمیرات تخصصی ایفون در محل با لوازم و تعمیرکار درجه یک در سراسر تهران

تلفن دفترمرکزی :02122794286 شعب در شمال،شرق،غرب تهران

با امکان سرویس دهی و ارسال خرید آیفون تصویری با پیک خود مجموعه رایگان/ضمنا" ضمانت ایفون تصویری با لیبل iphone video تعمیرات و نصب ایفون رایگان میباشد.

نمایندگی آیفون تاباذ و تک نما در کل تهران واحد تعمیرات گوشی و اعزام تعمیرکار درب منزل در کمترین رمان..


مرکزخدمات و تعمیرات آیفون تصویری درتهران - نمایندگی کوماکس غرب تهران - نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری کوماکس ، سیماران ، آلدو ، الکتروپیک ، تابا ، سوزوکی - مرکزخدمات و تعمیرات آیفون تصویری درتهران.

تعمیر آیفون کوماکس / تعمیر ایفون تابا الکتریک / تعمیرات آیفون سیماران /تعمیرات آیفون آلدو /تعمیر ایفون کماکس سوزکی الکتروپیک *تعویض منبع تغذیه و برد ایفون با قیمت مناسب / تعمیر برد قلابک آیفون و تعویض و فروش لامپ تصویر ایفون repair iphone video

تعمیر آیفون تصویری کوماکس (COMMAX) تلفن واحد رسیدگی و ثبت آدرس و  اعزام تعمیرکار اف اف 02122794286 

 

تعمیرات آیفون کوماکس و تابا در تهران ماهستیم..

آیفون تصویری کوماکس(commax) اولین برند آیفون تصویری بود که از کشور کره جنوبی وارد بازار ایران شد این برند هم ازنظر کیفیت و هم از لحاظ نوع جنس بسیار عالی است و در سراسر دنیا فروش خوبی داشته است، همچنین اغلب آیفونهای تصویری که در حال حاضر در ایران تولید میشود از روی این برند کپی برداری شده است.

 

نمایمدگی commax در تهران

 

یک آیفون تصویری از چند بخش اصلی تشکیل شده است وهر کدام وظایفی بر عهده دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

تعمیر آیفون سیماران
۱- تعمیرمانیتور داخل واحد

۲- تعمیر پنل بیرونی

۳- سیم کشی آیفون تصویری

۴- سویچرها (تکی ، مرکزی)

۵- ترانس ۱۲ولت

۶- قفل درب بازکن
امروزه با پیشرفت صنعت و جوامع بشری و علاقه مصرف کننده به استفاده از محصولات متنوع ، شرکتهای تولید کننده را به سمت تولید محصولاتی با کیفیت بهتر و امکانات بیشتر سوق داد تا جایی که امروز دهها برند مختلف به تولید محصولاتی با امکانات متفاوت اقدام میکنند مثلا مانیتور داخلی از ۴ اینچ ساده سیاه وسفید گرفته تا مانیتور ۱۰ اینچ حافظه دار صفحه لمسی بدون هدست در بازار موجود میباشد .

|22794286نمایندگی|هنگام خرید آیفون تصویری باید توجه داشته باشید مهمترین اصل خرید نوع جنس وبرند ،گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده میباشد.
حال میخواهیم به بعضی از خرابیها آیفون تصویری و سئوالات مصرف کنندگان بپردازیم .
بیشتر خرابی آیفونهای تصویری مربوط به برد تغذیه میباشد چرا که این قطعه برد اصلی دستگاه میباشد و برق ۲۲۰ ولت تبدیل به ۱۲ ولت کرده سپس وارد قطعات دیگر میکند همچنین این قطعه مصرفی بوده و پس از چند مدت باید تعویض شود البته نوسان برق هم میتواند این قطعه را از بین ببرد.
سئوالاتی در مورد آیفون تصویری :
۱)اگر همه واحدها یک عیب مشترک داشته باشند به احتمال زیاد پنل بیرونی ایراد دارد .
۲)اغلب پنلها باید ولتاژ ۱۲ ولت ac(+ -)را داشته باشند که در صورت قطع شدن برخی قسمتها کار نخواهند کرد .
۳)اگر همه واحدها باهم زنگ بخورند به احتمال خیلی زیاد سیم کشی ساختمان مشکل دارد .
۴)اگر همه واحدها تصویر نداشته باشند ،دوربین پنل یا سیم ۴ اصلی ایراد دارد.

تعمیر آیفون کدینگ

تعمیرات ایفون تصویری کماکس COMMAX در تهران تلفن نمایندگی و تعمیرات تخصصی اصلی کوماکس تهران-بازار ٠٢١٢٢٧٩٤٢٨٦-٠٢١٣٣٥٤٣٠خدمات و فروش ایفون تصویری کوماکس تابا سیماران در تهران با ضمانت نصب و سیمکشی و تعمیرات پس از فروش با گارانتی مرکز ما iphonevideo 

تعمیرات ایفون درمحل تعویض برد تغذیه،رفع خرابی سیمکشی اف اف تصویری تعمیرات درب  بازکن برقی تصویری

واحد تعمیرات ایفون و فروش در منطقه سعادت اباد  شهرک غرب،هرمزان زرافشان و دادمان ،پاسداران،هروی لویزان، قیطریه نیاوران ٢٢٧٨٤٢٨٦ شرق تهران تهرانپارس فلکه سوم و دوم و پارک پلیس دلاوران باقری رسالت هفت حوض

 نصب آیفون تصویری تابا الکترونیک:

۱)نصب با سویچر مرکزی (خارجی)
۲)نصب با سویچر تکی (داخلی)

۱)نصب با سویچر مرکزی : این نوع نصب بهترین و استاندارد ترین نوع نصب میباشد که در آن تعداد سیمها زیاد است و نصاب برای هر واحد ۴ سیم مجزا در نظر میگیرد و به سویچر مرکزی پشت پنل بیرونی که به صورت سوکتی تعبیه شده است نصب میکند .
همانطور که گفته شد این نوع نصب استاندارد میباشد چونکه اگر بعدها سیم کشی ساختمان به هر دلیلی خراب یا نقصی پیدا کرد فقط یک واحد ایراد پیدا خواهد کرد و واحدهای دیگر مشکلی نخواهند داشت .

* البته باید توجه داشت برای نصب سویچر مرکزی باید به ازای هر واحد حداقل ۴ رشته سیم وجود داشته باشد مثلا اگر ساختمان ۵ واحدی باشد باید حداقل ۲۰ رشته سیم موجود باشد .

معمولا این نصب در ساختمانهای نوساز انجام میگیرد .
۲)نصب با سویچر تکی : این نوع نصب زمانی انجام میشود که تعداد رشته سیمها زیاد نباشد یعنی مثل سویچر مرکزی برای هر واحد ۴ سیم مجزا نباشد و نصب به صورتی انجام میگیرد که برای همه واحدها ۴ سیم مشترک انتخاب شده و فقط یک رشته سیم برای زنگ هر واحد انتخاب و به وسیله سویچرهای تکی نصب میشود مثلا اگر ساختمان ۵ واحدی باشد باید حداقل ۹ رشته سیم وجود داشته باشد .
این نوع نصب بیشتر در ساختمانهای قدیمی که قصد تبدیل آیفون صوتی به تصویری را دارند انجام میشود .
نصب با سویچر تکی چون برای همه واحدها ۴ سیم مشترک انتخاب میشود و به وسیله سویچر تفکیک میشود ممکن است بعدها ایرادهای بیشتری نسبت به سویچر مرکزی ایجاد کند مثلا ممکن است همه واحدها باهم زنگ بخورد.