نمایندگی آیفون تصویری22794286 تعمیر ایفون تکنما

نمایندگی تعمیرات اف اف مارک،کوماکس،تابا،تکنما،آلدو نمایندگی ifon tamir iphone video door commax-Taknama

نمایندگی آیفون تصویری22794286 تعمیر ایفون تکنما

نمایندگی تعمیرات اف اف مارک،کوماکس،تابا،تکنما،آلدو نمایندگی ifon tamir iphone video door commax-Taknama

نمایندگی آیفون تصویری22794286 تعمیر ایفون تکنما

اولین نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات ایفون با داشتن تعمیرگاه آیفون مجهز و یا سابقه درخشان در بازار تهران در زمینه فروش آیفون تصویری و تعمیرات تخصصی ایفون در محل با لوازم و تعمیرکار درجه یک در سراسر تهران

تلفن دفترمرکزی :02122794286 شعب در شمال،شرق،غرب تهران

با امکان سرویس دهی و ارسال خرید آیفون تصویری با پیک خود مجموعه رایگان/ضمنا" ضمانت ایفون تصویری با لیبل iphone video تعمیرات و نصب ایفون رایگان میباشد.

نمایندگی آیفون تاباذ و تک نما در کل تهران واحد تعمیرات گوشی و اعزام تعمیرکار درب منزل در کمترین رمان..


مرکزخدمات و تعمیرات آیفون تصویری درتهران - نمایندگی کوماکس غرب تهران - نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری کوماکس ، سیماران ، آلدو ، الکتروپیک ، تابا ، سوزوکی - مرکزخدمات و تعمیرات آیفون تصویری درتهران.

تعمیر آیفون کوماکس / تعمیر ایفون تابا الکتریک / تعمیرات آیفون سیماران /تعمیرات آیفون آلدو /تعمیر ایفون کماکس سوزکی الکتروپیک *تعویض منبع تغذیه و برد ایفون با قیمت مناسب / تعمیر برد قلابک آیفون و تعویض و فروش لامپ تصویر ایفون repair iphone video

مرکز تعمیرات آیفون تصویری در تهران تعمیر خرابی گوشی ایفون تلفن رسیدگی و تعمیر 02122794286

 

– تعمیرات آیفون تصویری

از قبیل آیفون کوماکس ، آلدو ، سیماران ، سوزوکی ، کنوی ، هیوندای

– تعمیر آیفون تصویری کوماکس در محل با استفاده از قطعات گارانتی دار

– نمایندگی آیفون تصویری کوماکس برای تعمیرات آیفون تصویری

برندهای آیفون تصویری که در ایران موجود میباشد عبارتند از : کوماکس ،آلدو،سیماران ،سوزوکی ،کالیوز ،هیوندای ،کوکام ،کنوی الکتروپیک ،تکنما،تابا،سامسونگ و برندهای نیز وجود دارد که به دلایل مختلفی کمتر استفاده شده است مثل هامر یا att که یا دیگر وارد نشده اند یا از لحاظ کیفیت در حدو اندازهای برندهای دیگر نبوده اند.
برند آیفون تصویری کوماکس(commax) اولین برند آیفون تصویری بود که از کشور کره جنوبی وارد بازار ایران شد این برند هم ازنظر کیفیت و هم از لحاظ نوع جنس بسیار عالی است و در سراسر دنیا فروش خوبی داشته است، همچنین اغلب آیفونهای تصویری که در حال حاضر در ایران تولید میشود از روی این برند کپی برداری شده است چه از نظر شکل ظاهری و چه از نظر سیستم مداری مثل آلدو البته در حال حاضر در ایران برندهای نیز وجود دارد که به خود کفایی رسیده اند وسیستم منحصر به فرد خود را تولید میکنند مثل الکتروپیک یا تکنما.
یک آیفون تصویری از چند بخش اصلی تشکیل شده است وهر کدام وظایفی بر عهده دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

تعمیر آیفون سیماران
۱- مانیتور داخلی ۲- پنل بیرونی ۳- سیم کشی ۴- سویچرها (تکی ، مرکزی) ۵- ترانس ۱۲ولت ۶- قفل درب بازکن
امروزه با پیشرفت صنعت و جوامع بشری و علاقه مصرف کننده به استفاده از محصولات متنوع ، شرکتهای تولید کننده را به سمت تولید محصولاتی با کیفیت بهتر و امکانات بیشتر سوق داد تا جایی که امروز دهها برند مختلف به تولید محصولاتی با امکانات متفاوت اقدام میکنند مثلا مانیتور داخلی از ۴ اینچ ساده سیاه وسفید گرفته تا مانیتور ۱۰ اینچ حافظه دار صفحه لمسی بدون هدست در بازار موجود میباشد .
هنگام خرید آیفون تصویری باید توجه داشته باشید مهمترین اصل خرید نوع جنس وبرند ،گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده میباشد.

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.